Το μερίδιο αγοράς της Google για τα 20 κορυφαία προϊόντα της αποκαλύπτει ότι μια συντριπτική πλειοψηφία των χρηστών δεν χρησιμοποιεί τις εφαρμογές της.
Αυτό αμέσως γεννά το ερώτημα «Γιατί η Google συνεχίζει και αναπτύσσει νέες κάθετες εφαρμογές;»
Το μερίδιο αγοράς της Google για τα 20 κορυφαία προϊόντα της αποκαλύπτει ότι μια συντριπτική πλειοψηφία των χρηστών δεν χρησιμοποιεί τις εφαρμογές της.
Αυτό αμέσως γεννά το ερώτημα «Γιατί η Google συνεχίζει και αναπτύσσει νέες κάθετες εφαρμογές;»