Νέο σύστημα προβολής διαφημίσεων

Στην ταινία Minority Report, οι διαφημιστές χρησιμοποιούσαν λέιζερ που σκάναραν τα μάτια των περαστικών και αφού αναγνώριζαν ποιος είναι, πρόβαλαν διαφημίσεις με προϊόντα που ήταν πιο πιθανό να τους ενδιέφεραν βάση των προτιμήσεων τους και των προηγούμενων αγορών τους.

Από εκεί φαίνετε να εμπνεύστηκαν οι κατασκευαστές του Human Locator, μιας νέας τεχνολογίας που δημιούργησε μια Καναδική διαφημιστική εταιρεία, η Freeset Interactive, που ανιχνεύει την κίνηση των περαστικών και τους απευθύνει διαφημιστικά μηνύματα σε κοντινές οθόνες.

Συγκεκριμένα χρησιμοποιεί μια κάμερα και έναν υπολογιστή για να συλλέξει δεδομένα για το πλήθος των ανθρώπων που περπατούν σε μια συγκεκριμένη περιοχή, την κατεύθυνση τους και την ταχύτητα τους.

Φανταστείτε για παράδειγμα όσο περπατάτε ανέμελοι στον δρόμο να περάσετε δίπλα από ένα κενό τοίχο και ξαφνικά να δείτε στον τοίχο να προβάλλεται ένα αυτοκίνητο το οποίο κινείτε όσο εσείς περπατάτε και μια φωνή να σας χαιρετάει “γεια σου!” και όσο απομακρύνεστε και τελειώνει το διαφημιστικό σποτάκι να σας φωνάζει “μην φεύγεις…”.

http://money.cnn.com/2004/09/01/technology/locator/