Νεα πρόταση της Microsoft στη Yahoo

…και το παιχνίδι συνεχίζεται. Νέα πρόταση συνεργασίας προς την Yahoo κατέθεσε η Microsoft. Μετά το ναυάγιο της πρότασης για συγχώνευση των δύο εταιριών (ή αλλιώς εξαγοράς) η Microsoft επανέρχεται λιγότερο επιθετικά. Το κέρδος για τον κολοσσό του software βρίσκεται στις διαφημίσεις της μηχανής αναζήτησης της Yahoo και φυσικά στον περιορισμό της επέκτασης του Google το οποίο κατέχει τη μερίδα του λέοντος. Η Microsoft προσπαθεί αυτή τη φορά να εξαγοράσει μερίδιο από τις διαφημίσεις των αποτελεσμάτων αναζήτησης της μηχανής της Yahoo και όχι όλη την εταιρία. Θέλει δηλαδή να αγοράσει το γάλα και όχι ολόκληρη την αγελάδα.
Το θέμα έχει κατακλύσει για άλλη μια φορά το Ίντερνετ με αναλύσεις για την πορεία των μετοχών των εταιριών και τα οικονομικά τους οφέλη. Ποιο είναι το όφελος όμως για τον τελικό χρήστη από τα παιχνίδια αυτά; Θα δει τις υπηρεσίες να βελτιώνονται ή απλώς θα περιορίσει τις επιλογές του και θα οδηγηθούμε πάλι σε μονοπώλια; Οψόμεθα.

Links:
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=901426&lngDtrID=251
http://www.wired.com/techbiz/media/news/2008/05/portfolio_0519
http://blog.wired.com/business/2008/05/microsoft-appro.html
http://tech.slashdot.org/article.pl?sid=08/05/19/0426258&from=rss
http://www.wired.com/techbiz/media/news/2008/05/portfolio_0519