Η επιτυχία του digg.com

Το digg.com είναι σήμερα το πιο αγαπημένο μου site ενημέρωσης. Είναι στην ουσία ένα ειδησεογραφικό site, που συλλέγει ειδήσεις από τους ίδιους τους χρήστες του, μια ιδέα παλιά, που όπως όλα δείχνουν αν υλοποιηθεί όπως πρέπει μπορεί να αποδώσει τα μέγιστα. Ο Kevin Rose ο ιδιοκτήτης του digg.com ξόδεψε όλο τον προσωπικό του χρόνο, τα χρήματα του ακόμα και την φιλενάδα του που τον παράτησε επειδή προτιμούσε να επενδύσουν τα χρήματα που ξόδεψε για την αγορά κάποιας κατοικίας, στην δημιουργία αυτού του site που πλέον σήμερα είναι το # 24 στην λίστα των διασημότερων sites στην Αμερική αλλά και αγαπημένο πολλών χρηστών παγκοσμίως.
Το site έφτασε σε σημείο να έχει 13.000 εγγραφές χρηστών σε μια μέρα, πάνω από 1.000.000 επισκέπτες καθημερινά και σχεδόν 4.000 καταχωρήσεις ειδήσεων. Κάποιοι το αποκαλούν ως η νέα New York Times. Όλα αυτά έχουν φτάσει το digg.com να αποκαλείτε «ad magnet», δηλαδή μαγνήτης διαφημίσεων. Παρόλα αυτά οι ιδιοκτήτες τέτοιων sites,με τόση μεγάλη επιτυχία όπως είναι και το mytube.com που σερβίρει εκατομμύρια video σε καθημερινή βάση, ΔΕΝ θέλουν να γεμίσουν τα sites τους με διαφημίσεις, αλλά συνήθως προτιμούν το σύστημα διαφημίσεων της google, το google ads που πάλι του δίνει ένα σεβαστό κέρδος, αλλά καμιά σχέση με τα χρήματα που υπολογίζουν οι διάφοροι ερευνητές της αγοράς, που εκτιμούν πως θα μπορούσαν να πετύχουν. Συγκεκριμένα για το digg.com λένε πως θα μπορούσε κάλλιστα να πουληθεί μέχρι και 200 εκατομμύρια δολάρια και για το youtube.com 500 εκ.
Φήμες μάλιστα λένε πως ήδη η Yahoo έκανε προσφορά στον Kevin Rose με το που ανέβασε την έκδοση 3 του digg.com ύψους 40 εκ. δολλαρίων, κάτι που η ίδια η Yahoo αρνείται.

http://www.digg.com
http://www.businessweek.com/magazine/content/06_33/b3997001.htm