Η απάντηση του ΟΤΕ… (Δελτίο Τύπου ΟΤΕ)

Αθήνα, 17 Νοεμβρίου 2005 – Σχετικά με το θόρυβο που προκλήθηκε γύρω από την αύξηση τιμών για κλήσεις πρόσβασης στο internet με τη χρήση του Ενιαίου Πανελλαδικού Αριθμού Κλήσης (ΕΠΑΚ) ή του Περιοχικού Αριθμού Κλήσης (ΠΕΑΚ), ο ΟΤΕ τονίζει εκ νέου τα εξής:

– Δεν έχει γίνει καμία αύξηση στις τιμές του ΕΠΑΚ – ΠΕΑΚ από το 1999 που εφαρμόστηκε για πρώτη φορά. Από το 1999 μέχρι σήμερα, ο ΟΤΕ επιδότησε συνολικά τους χρήστες internet με πάνω από 400 εκατ. ευρώ, λόγω υποκοστολόγησης της υπηρεσίας από 55% έως και 78%.

– Ο ΟΤΕ συνεχίζει να επιδοτεί τη χρήση του internet αφού, ακόμα και με τις νέες τιμές που ανακοινώθηκαν, το κόστος του ΟΤΕ για την προσφορά της υπηρεσίας παραμένει 32% υψηλότερο με βάση την υφιστάμενη κοστολόγηση της ΕΕΤΤ.

– Για να απολαμβάνει το σύνολο των Ελλήνων καταναλωτών οικονομικότερες και καλύτερες υπηρεσίες, ο ΟΤΕ χρειάζεται να λαμβάνει τα νόμιμα κόστη των υπηρεσιών του. Ειδάλλως θα υποστεί αδικαιολόγητες και παράνομες ζημίες αφού είναι Ανώνυμη Εταιρεία και όχι δημόσια υπηρεσία.

– Πλέον είναι διαθέσιμοι εναλλακτικοί τρόποι πρόσβασης στο internet, ενώ οι τιμές για πρόσβαση ADSL μειώθηκαν τον Σεπτέμβριο έως και 49%.

Σημειώνεται ότι σήμερα είναι εγκατεστημένες 190.000 προσβάσεις ADSL σε 410 σημεία παρουσίας του δικτύου ADSL πανελλαδικά, καλύπτοντας περίπου το 80% του τηλεφωνικού δικτύου. Στόχος του ΟΤΕ μέσα στο 2006 είναι ο υπερδιπλασιασμός της χωρητικότητας, η παρουσία σε περισσότερα από 1000 σημεία πανελλαδικά με την κάλυψη του 92% του τηλεφωνικού δικτύου καθώς και η αύξηση των προσφερόμενων ταχυτήτων. Παράλληλα, η μείωση των τιμών ADSL θα ακολουθεί το ρυθμό αύξησης των χρηστών.

Ωστόσο ο ΟΤΕ, σε συνεννόηση με την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, εξετάζει την σταδιακή εφαρμογή των νέων τιμών και την τιμολογιακή διαφοροποίηση των περιοχών που δεν έχουν ακόμα πρόσβαση ADSL.

http://www.ote.gr/Files/17_11_05.pdf