Πριν από λίγο καιρό, μια νέα εταιρεία, η AGEIA, είχε ταράξει τα νερά στον χώρο του computer gaming όταν παρουσίασε έναν επεξεργαστή για υπολογισμούς φυσικής σε παιχνίδια και γενικότερα 3d εφαρμογές. Ενώ ακόμα δεν έχει κυκλοφορήσει κάποια κάρτα με τον επεξεργαστή αυτόν, η ATi δήλωσε ότι οι GPUs της είναι ικανές να αναλάβουν τέτοιους υπολογισμούς, ειδικά μετά την ενοποίηση των μονάδων vertex και pixel shaders.
Προφανή πλεονεκτήματα μιας τέτοιας λύσης θα είναι το μειωμένο κόστος καθώς και οι αυξημένες επιδόσεις εφόσον τα αποτελέσματα των υπολογισμών φυσικής θα μπορούν να είναι άμεσα διαθέσιμα στους επεξεργαστές γραφικών.
Μια νέα εποχή για το gaming και γενικότερα τον χώρο του visualization ξεκινά…