Έκδοση Κώδικα Δεοντολογίας για την παροχή υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών

Στην έκδοση Κώδικα Δεοντολογίας για την παροχή υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών στους καταναλωτές, προέβη με Απόφασή της στις 15-7-2008 η Ολομέλεια της ΕΕΤΤ, κατόπιν της ολοκλήρωσης και της σχετικής δημόσιας διαβούλευσης με όλους τους ενδιαφερόμενους φορείς.

 Ο παρών Κώδικας Δεοντολογίας θέτει γενικές αρχές και καθορίζει διαδικασίες τις οποίες πρέπει να ακολουθεί κάθε πάροχος υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών (εφεξής πάροχος) για την παροχή Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών προς τους καταναλωτές.

Ο παρών Κώδικας ρυθμίζει τα θέματα παροχής υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών προς τους καταναλωτές συμπληρωματικά προς το ισχύον κανονιστικό και νομοθετικό πλαίσιο. Σε περίπτωση που για συγκεκριμένη υπηρεσία ηλεκτρονικών επικοινωνιών, ορίζονται διαφορετικές διαδικασίες σε ειδικότερο κανονιστικό πλαίσιο, υπερισχύουν οι ειδικοί αυτοί κανόνες του παρόντος Κώδικα.

Επισημαίνεται ότι η αναγκαιότητα έκδοσης του Κώδικα Δεοντολογίας προέκυψε λόγω της πληθώρας καταγγελιών καταναλωτών για προβλήματα που παρουσιάζονται στις προσυμβατικές και συμβατικές τους σχέσεις με τους παρόχους. Για το λόγο αυτό, ο Κώδικας Δεοντολογίας περιλαμβάνει κανόνες και συστάσεις για κάθε στάδιο της σχέσης μεταξύ των παρόχων και των καταναλωτών (τόσο πριν την υπογραφή της σύμβασης όσο και κατά τη διάρκειά της).

Ο κώδικας εδώ

http://www.eett.gr/export/sites/default/sites/EETT/CostumerInformation/AP488-82.pdf

 

http://www.eett.gr/opencms/sites/EETT/NewsReleases/PressReleases/DT_210708.html

Log.gr - Τεχνολογικές Ειδήσεις
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.