Δεύτερη απόπειρα κλοπής δεδομένων στην Deutsche Bank.

Μετά την πρώτη αναφορά επίθεσης κλοπής δεδομένων πελατών της πριν μια εβδομάδα, η Deutsche Bank ανακοίνωσε ότι σημειώθηκε και νέα απόπειρα χθες το βράδυ ευτυχώς χωρίς επιτυχία. “Αντιδράσαμε γρήγορα” ανέφερε ο εκπρόσωπος τύπου της Γερμανικής τράπεζας.
Οι επίδοξοι “κλέφτες” χρησιμοποίησαν παραπλανητικά e-mail όπου σαν αποστολέας φαινόταν το τμήμα υποστήριξης της τράπεζας (support@deutsche-bank.de) και είχαν ως θέμα “αναβάθμιση ασφαλείας” (security update).Σε αυτά ζητούσαν από τους ανυποψίαστους πελάτες να ακολουθήσουν το link “www.deutschebank-validate.info” και να εισάγουν τον κωδικό αριθμό (PIN) και τον αριθμό συναλλαγής (ΤΑΝ) τους για να επιβεβαιώσουν τον λογαριασμό τους. Ευτυχώς η τράπεζα κατάφερε πολύ γρήγορα να μπλοκάρει την παραπάνω διεύθυνση. Η εταιρία ασφαλείας δεν επιβεβαιώνει ότι οι επιθέσεις έγιναν από το ίδιο άτομο ή το ίδιο γκρουπ ατόμων που αποπειράθηκε να υποκλέψει στοιχεία την προηγούμενη βδομάδα.
Οι επιθέσεις στη Γερμανία έχουν αυξηθεί – και σε ποσότητα και σε ποιότητα – κατά τη διάρκεια των προηγούμενων έξι μηνών, σύμφωνα με τον Jurgen Schmidt, υπεύθυνο ασφαλείας της εταιρείας “Heise Security”.
Γιατί Γερμανία; “Πιστεύω ότι το κίνητρο δεν είναι η ίδια η χώρα, αλλά κυρίως η ευκαιρία να εκτελεστεί μια τέτοια επίθεση,” έγραψε ο Mirko Zorz, ένας εμπειρογνώμονας ασφάλειας στο Κροατικό portal ασφαλείας “Net-Security.org”. “Τέτοιες επιθέσεις είναι κάτι που περιμένει την οποιαδήποτε χώρα παγκοσμίως.”
Ας ελπίσουμε η Ελλάδα να αποφύγει τέτοιου είδους επιθέσεις…

Log.gr - Τεχνολογικές Ειδήσεις
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.