«Χρυσή εποχή» για την διαφήμιση στο Διαδίκτυο

Το Διαδίκτυο ξεπερνά την κρίση και λειτουργεί πλέον ως αποτελεσματικό μέσο για την προώθηση προϊόντων

Οι Αμερικανοί διαφημιστές ανακαλύπτουν ότι οι κορυφαίοι δικτυακοί τόποι προσφέρουν πλέον πρόσβαση σε ένα τεράστιο κοινό υποψήφιων αγοραστών.

Οι τιμές των online διαφημίσεων εκτοξεύονται στα ύψη και η αγορά διαδικτυακών καταχωρήσεων αυξάνεται κατά 28,8% ανά έτος, τη στιγμή που ο ρυθμός ανάπτυξης στην αγορά της διαφήμισης γενικά περιορίζεται στο 7,7%, αναφέρει άρθρο του Businessweek.

Η συμβουλευτική εταιρεία eMarketer, με έδρα τη Νέα Υόρκη, προβλέπει ότι ο τζίρος θα φτάσει φέτος τα 9,3 δισ. δολάρια.

Τέσσερα χρόνια μετά τη «φούσκα» των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στο Διαδίκτυο, οι μεγάλοι δικτυακοί τόποι πανηγυρίζουν για μεγάλη αύξηση των διαφημιστικών τους εσόδων. Σύμφωνα με το αμερικανικό περιοδικό, το κόστος μιας καταχώρισης στα πρωτοσέλιδα των μεγάλων sites φτάνει σήμερα τα 300.000 δολάρια ανά 24ωρο, ενώ ο ίδιος χώρος προβολής ήταν πέρυσι διαθέσιμος με έκπτωση στα 100.000 δολάρια.

Η άνθηση της αγοράς αποδίδεται στη διάδοση του Διαδικτύου αλλά και στην ανάπτυξη νέων τεχνολογιών που «μετατρέπουν τη διαφήμιση από τέχνη σε επιστήμη».

Στο Διαδίκτυο, οι διαφημιστές μπορούν, για παράδειγμα, να παρακολουθούν τι απήχηση έχει η κάθε καταχώρηση, να συνδέουν τον αριθμό των σελιδοπροβολών με τις πωλήσεις, ακόμα και να καταγράφουν τις κινήσεις των χρηστών. Αυτού του είδους τα ποσοτικά στοιχεία σπανίως είναι διαθέσιμα σε άλλα μέσα προβολής.

—-
(http://www.go-online.gr/news/article.html?article_id=2694)

Αφήστε το σχόλιο σας στο "«Χρυσή εποχή» για την διαφήμιση στο Διαδίκτυο"

Σχολιάστε