Σημαντικό ρόλο οι κάρτες γραφικών στα Windows Longhorn

Όπως προκύπτει από διάφορες στατιστικές, η μεγαλύτερη μερίδα των χρηστών υπολογιστών δεν δίνει μεγάλη σημασία στις κάρτες γραφικών των υπολογιστών τους, αφού συνήθως χρησιμοποιούν εφαρμογές γραφείου που δεν έχουν ιδιαίτερες απαιτήσεις σε γραφικά ή το πολύ πολύ για απεικόνιση φωτογραφιών και video.
Οι περισσότεροι χρήστες δεν ενδιαφέρονται για τρισδιάστατα παιχνίδια και shaders, κατάσταση που όλα δείχνουν πως θα αλλάξει με την έλευση των Longhorn.

Τα Longhorn θα έχουν ένα νέο “γραφικό πυρήνα” που ονομάζεται WGF (Windows Graphic Foundation). Ο σκοπός του είναι να ενοποιήσει τις 2D και 3D γραφικές παραστάσεις και λειτουργίες σε μια. Σήμερα για 3Δ αναπαραστάσεις χρησιμοποιείται το Direct X στην πιο πρόσφατη έκδοση του την 9.0c.
Στα Longhorn θα χρησιμοποιούνται 3D μενού και 3D interfaces και θα απαιτεί υποστήριξη τουλάχιστον Shader 2.0 από τις κάρτες γραφικών και σε αντίθεση με σήμερα που οι κάρτες γραφικών χρησιμοποιούνται από ορισμένες εφαρμογές, στα Longhorn θα χρησιμοποιούνται συνεχώς, ακόμα δηλαδή και στο Office, πράγμα που σημαίνει πως η συνολική απόδοση τους θα έχει άμεση σχέση και με την κάρτα γραφικών που θα υπάρχει εγκατεστημένη στον υπολογιστή του χρήστη.

(στην ουσία θα είναι σαν μια ένωση των DirectX και DirectDraw, σε μια αναβαθμισμένη έκδοση του DirectX – ας πούμε 10 – που θα την μετονομάσουν Windows Graphic Foundation)

http://www.theinquirer.net/?article=20691
http://msdn.microsoft.com/vjsharp/productinfo/visualj/visualj6/technical/articles/client/introwfc/default.aspx
http://www.techspot.com/story15780.html
http://www.theinquirer.net/?article=18683

Αφήστε το σχόλιο σας στο "Σημαντικό ρόλο οι κάρτες γραφικών στα Windows Longhorn"

Σχολιάστε