Σε 50 miliseconds κρίνουμε αν ένα site αξίζει ή όχι…

Το Nature.com δημοσίευσε μια έκθεση σχετικά με μια μελέτη από τον Καναδό ερευνητή Gitte Lindgaard του πανεπιστημίου Carleton όπου συνοπτικά αναφέρει πως οι επισκέπτες ενός website αποφασίζουν για την ποιότητα του μέσα σε 50 χιλιοστά του δευτερολέπτου.
Από το άρθρο: “Όλοι ξέρουμε ότι οι πρώτες εντυπώσεις μετρούν, αλλά αυτή η μελέτη δείχνει ότι ο εγκέφαλος μπορεί να κάνει κρίσεις σχεδόν τόσο γρήγορες όσο κάνει το μάτι για να διαβάσει τις πληροφορίες.

http://www.nature.com/news/2006/060109/full/060109-13.html

Αφήστε το σχόλιο σας στο "Σε 50 miliseconds κρίνουμε αν ένα site αξίζει ή όχι…"

Σχολιάστε