- 3.023 τόσα άτομα εργάστηκαν για να κυκλοφορήσει το επικό Red Dead Redemption 2. Μεταξύ αυτών και αρκετά Ελληνικά ονοματεπώνυμα στους τίτλους σε όλες τις ειδικότητες. Από προγραμματιστές, σχεδιαστές έως υπεύθυνους του social club.
- 104 αποστολές , 8 κεφάλαια
- πάνω από 35 ώρες gameplay
- Αμέτρητα τεχνολογικά επιτεύγματα (3D, AI, motion capture κλπ)
Με κάτι τέτοια παιχνίδια μπορείς να καταλάβεις την διαφορά του βλέπω μια ταινία με το συμμετέχω σε μια ταινία.
Το επίπεδο που έχουν φτάσει οι λεγόμενοι Triple-A τίτλοι, δηλαδή οι μεγάλες και ακριβές παραγωγές, είναι και μια από τις εξηγήσεις πως φτάσαμε η βιομηχανία ηλεκτρονικών παιχνιδιών να έχει ξεπεράσει σε τζίρους αυτήν των κινηματογραφικών παραγωγών.
Το 2019 η παγκόσμια αγορά παιχνιδιών εκτιμήθηκε πως έκανε τζίρο περίπου 152.1 δισ. δολάρια με ένα σύνολο 2.5 δισεκατομμύρια παικτών σε όλο τον κόσμο, όταν το παγκόσμιο box office ανήλθε στα 42.5 δισ. δολάρια και τα παγκόσμια έσοδα από την μουσική έφτασαν τα 19 δισ. δολάρια