Παραμένουν επιφυλακτικοί για τις on line αγορές οι χρήστες

Η Consumer Internet Barometer είναι μια έρευνα που γίνεται ανά 3 μήνες στις Ηνωμένες Πολιτείες σε περίπου 10.000 νοικοκυριά ώστε να φανούν οι αλλαγές / διακυμάνσεις στις αγοραστικές συνήθειες των χρηστών του internet.

Σύμφωνα λοιπόν με τη τελευταία C.I.B. φαίνεται ότι οι χρήστες παραμένουν δύσπιστοι στις on line αγορές αλλά βρίσκουν αρκετά δελεαστική τη περίπτωση επιλογής του ταξιδιωτικού τους προορισμού μέσω του internet.

Μάλιστα το 88% από αυτούς δηλώνουν ότι είναι εξαιρετικά ή αρκετά ικανοποιημένοι από τον online προγραμματισμό των διακοπών τους. Βρίσκουν γρήγορα και με κάθε λεπτομέρεια ότι ακριβώς τους ενδιαφέρει για το ταξίδι που θέλουν να πραγματοποιήσουν. Παρόλα αυτά όμως παραμένουν δύσπιστοι στο να κάνουν κρατήσεις δωματίων , εισιτηρίων κ.τ.λ από το διαδίκτυο και προτιμούν την άμεση τηλεφωνική επικοινωνία για να κάνουν τις κρατήσεις τους, αφού έχουν πάρει φυσικά όσες πληροφορίες θέλουν από το δίκτυο.

Μόνο το 43 % των ερωτηθέντων απάντησε ότι είναι εξαιρετικά ικανοποιημένο με τη δυνατότητα αγοράς online εισιτηρίων ή και κράτησης κάποιου δωματίου. Το 39 % φαίνεται ικανοποιημένο απλά και μόνο από την εύρεση των απαραίτητων πληροφοριών για το ταξίδι τους.

Οι ειδικοί επισημαίνουν ότι θα πρέπει να γίνει μια σοβαρότερη και πιο αποτελεσματική καμπάνια ώστε να πειστεί το αγοραστικό κοινό και τα ποσοστά αυτά να ανέβουν, αφού ουσιαστικά δεν υπάρχει κάποια διαφοροποίηση από το προηγούμενο τρίμηνο.

Ισως όμως οι ειδική να μη παίρνουν και τόσο στα σοβαρά τις σχέσεις μεταξύ των ανθρώπων, αφού οι περισσότεροι προτιμούν την άμεση τηλεφωνική επικοινωνία με κάποιο πρόσωπο για τις αγορές τους , παρά την απλή συμπλήρωση των προσωπικών τους στοιχείων σε μια φόρμα. (πράγμα που αρκετές φορές ίσως και να είναι πιο ασφαλές…)

Πηγή : http://www.agnostos.gr