Μέσο ψυχαγωγίας το ίντερνετ για τα ελληνικά νοικοκυριά

Ένα στα πέντε ελληνικά νοικοκυριά (ποσοστό 20,8%) χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο για ψυχαγωγία, on line ενημέρωση, ακόμη και για ηλεκτρονικές παραγγελίες, ενώ στις νεαρότερες ηλικίες τα ποσοστά είναι συντριπτικά μεγαλύτερα (16-24 ετών: 42%, 25-34 ετών: 30%).
Σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκεντρώνει το Παρατηρητήριο για την Κοινωνία της Πληροφορίας, το 39% των νοικοκυριών διαθέτει πλέον επιτραπέζιο υπολογιστή, ενώ ένα επιπλέον 11,3% διαθέτει φορητό.
Από όσους χρησιμοποιούν το Ιnternet, το 60% κάνει χρήση των υπηρεσιών ψυχαγωγίας, το 42% διαβάζει εφημερίδες και περιοδικά on line, το 41% κάνει χρήση τουριστικών υπηρεσιών και το 36% κατεβάζει μουσική από το Internet.
Ένα 10% που χρησιμοποιεί Internet κάνει χρήση δωρεάν τηλεφωνικών κλήσεων (voice over IP), ενώ το 24% των χρηστών βλέπει τηλεόραση ή ακούει ραδιόφωνο on line.
Πάντως σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων για θέματα ηλεκτρονικών επικοινωνιών η διείσδυση του Internet στα ελληνικά νοικοκυριά ανέρχεται σε 16% περίπου.

Επιχειρήσεις
Σε ό,τι αφορά τις ελληνικές επιχειρήσεις, δεν δείχνουν να συμμερίζονται την άποψη των καταναλωτών, καθώς μόλις το 0,15% του τζίρου τους προέρχεται από υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίου.
Άλλωστε, μόλις το 7,6% των επιχειρήσεων έγιναν αποδέκτες ηλεκτρονικών παραγγελιών, οι οποίες ωστόσο ολοκληρώθηκαν με μη ηλεκτρονικό τρόπο.
Το 92,8% των μεγάλων επιχειρήσεων (περισσότερα από 10 άτομα προσωπικό) έχει πρόσβαση στο Internet.
Το ποσοστό των βασικών δημόσιων υπηρεσιών που είναι ηλεκτρονικά διαθέσιμες ανέρχεται σε μόλις 25%.
Ωστόσο, αυτό που συνεχίζει να προβληματίζει σε σχέση με τη διείσδυση του Internet στην ελληνική αγορά, είναι η εξαιρετικά χαμηλή διείσδυση των ευρυζωνικών υπηρεσιών (γρήγορο Internet), η οποία κινείται στα επίπεδα του 1%, γεγονός που δικαιολογείται από τις υψηλές σχετικά με την υπόλοιπη Ευρώπη τιμές των συγκεκριμένων υπηρεσιών.

Αφήστε το σχόλιο σας στο "Μέσο ψυχαγωγίας το ίντερνετ για τα ελληνικά νοικοκυριά"

Σχολιάστε