Η απορύθμιση του διαδυκτιου,και ο θάνατος της ισότιμιας του.

Ίσως σε λίγα χρόνια η αξιοπιστία του διαδυκτιου όπως την γνωρίζουμε σήμερα να αποτελεί παρελθον.Αυτό το διάστημα στην Αμερική συζητείτε ένα καινούργιο νομοσχέδιο για τις τηλεπικοινωνίες και το διαδυκτιο το οποίο θα αντικαταστήσει το υπάρχον το οποίο χρονολογείτε από το 1996.
Για το περιεχόμενο του νέου νόμου έχει αρχίσει λυσσώδης μάχη μεταξύ των τηλεπικοινωνιακών εταιρειών και των παροχών περιεχομένου στο διαδυκτιο.Από την μεριά συντάσσονται οι AT&T, Verizon και BellSouth,και στην άλλη βρισκoνται η Αμερικανική Ομοσπονδία καταναλωτων,διαδυκτιακα καταστηματα,ειδησεογραφικοι ιστοχωροι και αναρίθμητες άλλες εταιρείες που δραστηροποιουντε στον χώρο του internet,ενώ τελευταία μαζί τους συντάχτηκαν και το Yahoo με το Google.
H αντίθεση των δυο πλευρών βρίσκεται στην λεγόμενη ουδετερότητα των παροχών τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιων προς όλους τους ιστοχωρους.Μεχρι σήμερα η επιλογή μας στο διαδυκτιο μεταξύ της μιας η της άλλης υπηρεσίας βρισκόταν στο κατά πόσο αυτή μας ικανοποιούσε με τα χαρακτηριστικά της.Αυτό είναι που θέλουν να αλλάξουν οι τηλεπικοινωνιακοί παροχοι στην Αμερικη.Θεωρουν ότι τα διάφορα portals θαπρεπει να φορολογούνται για τις υπηρεσίες που προσφέρουν και σαν αντάλλαγμα να λαμβάνουν προτεραιότητα στην ταχύτητα απόκρισης που θα έχουν προς τους χρηστές τους.Κατά αυτό τον τρόπο ισχυρίζονται ότι θα μπορέσουν να καλύψουν το συνεχές κόστος τους για την αγορά η την αναβάθμιση του εξοπλισμού τους,κατι το οποίο υποστηρίζουν στο τέλος θα έχει θετικές συνέπειες για τον τελικό καταναλωτή μιας και θα μπορέσουν να του προσφέρουν φθηνότερες και καλύτερες υπηρεσιες.Ενας εκπρόσωπος τους δήλωσε ότι όλοι θα έχουν πρόσβαση στις υπηρεσίες τους αλλά απλώς θα είναι πια όπως στις Αεροπορικές εταιρείες,<<όλοι χρησιμοποιούν το αεροπλάνο αλλά άλλος έχει πληρώσει για πρώτη θέση και άλλος για την τρίτη>>.
Παρά πολλά blogs έχουν πάρει φωτιά θέτοντας ζητήματα όπως ότι πχ ζητώντας μια τηλ.εταιρεια 5 η 10 cents από την apple για κάθε τραγουδι που αυτή πουλάει μέσω του iTunes η χρέωση αυτή θα μετακυλύετε στον τελικό καταναλωτή με αποτέλεσμα την αύξηση της χρέωσης των υπηρεσιών αυτών.
Ίσως ονόματα όπως η Yahoo και το Google να μπορούν να πληρώσουν ούτως ώστε να έχουν υψηλών προδιαγραφών υπηρεσίες προς τους χρηστές τους,αλλα σίγουρα ο επόμενος που θα έχει την μεγάλη ιδέα για την επόμενη επανάσταση στο διαδυκτιο-όπως κάποτε το Google- να μην μπορέσει να την εφαρμόσει ευρισκόμενος στην τρίτη θέση του αεροπλάνου.
Σκεφθείτε τραγελαφικές καταστάσεις όπου σε μια νέα μηχανή αναζήτησης τα αποτελέσματα της θα εμφανίζονται με αρκετά δευτερόλεπτα καθυστερησης,η κάποιος ιστόχωρος με κατεβάσματα δοκιμαστικων παιχνιδιών να σε θέτει σε λίστα αναμονής ,έως ότου ξεκινήσεις την μεταφόρτωση σου.

http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2006/01/21/AR2006012100094.html