Δεύτερη απόπειρα κλοπής δεδομένων στην Deutsche Bank.

Μετά την πρώτη αναφορά επίθεσης κλοπής δεδομένων πελατών της πριν μια εβδομάδα, η Deutsche Bank ανακοίνωσε ότι σημειώθηκε και νέα απόπειρα χθες το βράδυ ευτυχώς χωρίς επιτυχία. “Αντιδράσαμε γρήγορα” ανέφερε ο εκπρόσωπος τύπου της Γερμανικής τράπεζας.
Οι επίδοξοι “κλέφτες” χρησιμοποίησαν παραπλανητικά e-mail όπου σαν αποστολέας φαινόταν το τμήμα υποστήριξης της τράπεζας (support@deutsche-bank.de) και είχαν ως θέμα “αναβάθμιση ασφαλείας” (security update).Σε αυτά ζητούσαν από τους ανυποψίαστους πελάτες να ακολουθήσουν το link “www.deutschebank-validate.info” και να εισάγουν τον κωδικό αριθμό (PIN) και τον αριθμό συναλλαγής (ΤΑΝ) τους για να επιβεβαιώσουν τον λογαριασμό τους. Ευτυχώς η τράπεζα κατάφερε πολύ γρήγορα να μπλοκάρει την παραπάνω διεύθυνση. Η εταιρία ασφαλείας δεν επιβεβαιώνει ότι οι επιθέσεις έγιναν από το ίδιο άτομο ή το ίδιο γκρουπ ατόμων που αποπειράθηκε να υποκλέψει στοιχεία την προηγούμενη βδομάδα.
Οι επιθέσεις στη Γερμανία έχουν αυξηθεί – και σε ποσότητα και σε ποιότητα – κατά τη διάρκεια των προηγούμενων έξι μηνών, σύμφωνα με τον Jurgen Schmidt, υπεύθυνο ασφαλείας της εταιρείας “Heise Security”.
Γιατί Γερμανία; “Πιστεύω ότι το κίνητρο δεν είναι η ίδια η χώρα, αλλά κυρίως η ευκαιρία να εκτελεστεί μια τέτοια επίθεση,” έγραψε ο Mirko Zorz, ένας εμπειρογνώμονας ασφάλειας στο Κροατικό portal ασφαλείας “Net-Security.org”. “Τέτοιες επιθέσεις είναι κάτι που περιμένει την οποιαδήποτε χώρα παγκοσμίως.”
Ας ελπίσουμε η Ελλάδα να αποφύγει τέτοιου είδους επιθέσεις…