Αλλάζει ο αλγόριθμος για τη σειρά εμφάνισης των διαφημίσεων AdWords της Google

Η Google, σε μια προσπάθεια αύξησης των κερδών της από τις AdWords διαφημίσεις, αλλάζει τον τρόπο ταξινόμησης των διαφημίσεων που προβάλλονται στις σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησής της.

Ένας από τους δύο καθοριστικούς παράγοντες όπου μια διαφήμιση αξιολογείται και ταξινομείται υψηλότερα στη λίστα έναντι των υπολοίπων στην ίδια σελίδα αποτελεσμάτων είναι το «ποιοτικό αποτέλεσμα ή βαθμολογία ποιότητας» (quality score) της  (άλλος ένας τρόπος είναι το ποσό που ένας διαφημιζόμενος προσφέρει για μια συγκεκριμένη λέξη κλειδί). Η Google κάνει δύο αλλαγές στον τρόπο υπολογισμού της βαθμολογίας ποιότητας που θα μπορούσε να επηρεάσει σημαντικά τη σειρά με την οποία θα εμφανίζονται οι διαφημίσεις στην κορυφή της σελίδας.

Στον αλγόριθμο της Google που καθορίζει το ποιοτικό αποτέλεσμα κάθε διαφήμισης υπολογίζονται πολλοί παράγοντες, αλλά το πόσοι άνθρωποι κάνουν τελικά κλικ στην διαφήμιση αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους. Εν τούτοις οι διαφημίσεις που εμφανίζονται πρώτες, λαμβάνουν μια ποσοστιαία ώθηση στα clicks που γίνονται σε αυτές, απλά με το να εμφανίζονται πάνω από τις υπόλοιπες. Πλέον η Google λαμβάνει υπόψη την ευνοϊκή σειρά εμφάνισης της κάθε διαφήμισης και των επισκέψεων που κερδίζει από αυτήν και την αφήνει έξω από τον τύπο υπολογισμού του ποιοτικού αποτελέσματος του διαφημιζόμενου site. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε μια ώθηση των γενικών ποιοτικών αποτελεσμάτων.

Η δεύτερη αλλαγή θα είναι πιό εμφανής. Θα βλέπουμε πολύ περισσότερες διαφημίσεις επάνω από τα αποτελέσματα αναζήτησης πέρα των πλευρικών διαφημίσεων επειδή η Google κατέστησε ευκολότερο για τις διαφημίζεις να καταλαμβάνουν αυτή τη ζώνη διαφήμισης. Στο παρελθόν, μόνο οι διαφημίσεις που είχαν υψηλή βαθμολογία και ελάχιστο ποιοτικό αποτέλεσμα τοποθετούνταν επάνω από τα κανονικά αποτελέσματα αναζήτησης. Στο blog των AdWords δίνονται κάποιες εξηγήσεις από τη Google για αυτή την αλλαγή.

Πηγή: techcrunch.com

Αφήστε το σχόλιο σας στο "Αλλάζει ο αλγόριθμος για τη σειρά εμφάνισης των διαφημίσεων AdWords της Google"

Σχολιάστε